Nazwa Projektu:

Testowanie użyteczności systemu FALA w Lęborku

Skontaktuj się

Na zlecenie spółki InnoBaltica, w ramach inicjatywy Obywatel w Centrum Administracji (realizowanej we współpracy z MCM Institute) wykonaliśmy badania UX (User Experience), które pozwoliły sprawdzić jak z systemem FALA (narzędzie ułatwiające korzystanie z komunikacji publicznej) radzą sobie mieszkańcy Lęborka.

Zbadaliśmy system FALA w różnych kontekstach użycia przez mieszkańców i różnych scenariuszach np. zarówno w czasie zakupu biletów przez telefon w aplikacji systemu FALA, jak i w Falomatach. W testach wzięliśmy pod uwagę zróżnicowane grupy – młodzież, osoby pracujące, ale również seniorów, turystów, oraz co najważniejsze – osoby z niepełnosprawnościami. Nasi testerzy przeszli przez różne scenariusze zakupu biletów z użytkownikami. Naszym celem było wykrycie ewentualnych błędów czy niedoskonałości w zakresie użyteczności, by je poprawić przed ostatecznym uruchomieniem FALI.

Inne nasze projekty:

Standardy wykorzystania AI w urzędzie m.st. Warszawa

Jesteśmy w trakcie realizacji niezwykle innowacyjnego projektu, czyli tworzenia etycznych standardów wykorzystania AI w urzędzie m.st. Warszawa przez urzędników i urzędniczki. Jest to jeden z pierwszych tego typu projektów w Polsce.

Szkolenie z wykorzystania AI w ewaluacji dla Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach

Szkolimy również na Śląsku! W zeszłym miesiącu, mieliśmy przyjemność prowadzić warsztaty z wykorzystania AI w ewaluacji dla Urzędu Marszałkowskiego w Katowicach.  AI jest obecnie niemal w każdej dziedzinie naszego życia, więc nic dziwnego, że przydaje się również w pracy badaczy w sektorze publicznym.