Projektujemy, testujemy, udoskonalamy

Projektujemy, testujemy, udoskonalamy

Badamy, tworzymy i optymalizujemy usługi i produkty. Iteracyjnie rozwijamy rozwiązania, łącząc kreatywność z testowaniem i ciągłym doskonaleniem.

„Projektowanie usług to sztuka tworzenia doświadczeń, które są intuicyjne, efektywne i sprawiają, że ludzie czują się docenieni”

Jeanne Liedtka

„Zamiast debatować nad rozwiązaniami, warto po prostu je prototypować. To szybka droga do uzyskania odpowiedzi, czy dany kierunek ma sens.”

Tom Kelley

„Bardzo ciężko jest zaprojektować produkt, stosując fokusy. Bardzo często ludzie nie wiedzą, czego chcą, dopóki im się tego nie pokaże”

Steve Job

Zobacz nasze projekty
Projektowanie usług

Projektowanie usług

Innowacyjne usługi i programy publiczne

Projektujemy nowatorskie koncepcje oraz prototypy usług i programów dla sektora publicznego.

Makiety i prototypy

Tworzymy interaktywne makiety oraz prototypy o różnym stopniu złożoności, dopasowane do potrzeb projektu.

Strategia wdrożenia

Opracowujemy strategię wdrożenia i szczegółowe plany operacyjne, aby przeprowadzić efektywną realizację projektu.

Udoskonalanie rozwiązań

Iteracyjnie dopracowujemy rozwiązania, aby przed pełnym wdrożeniem były jak najlepiej dostosowane do potrzeb użytkowników.

Testy użyteczności

Testy użyteczności

Scenariusze testowe

Opracowujemy scenariusze testów, bazując na rzeczywistych zadaniach wykonywanych przez użytkowników.

Obserwacja interakcji

Obserwujemy, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z usługą, aby zrozumieć ich doświadczenia.

Analiza problemów i satysfakcji

Analizujemy problemy związane z użytecznością oraz poziomem satysfakcji użytkowników, aby poprawić doświadczenie z usługą.

Projekty w których wdrożyliśmy Ai

Gov-LAB – adaptacja service design w samorządach

Zespół EGO, wspólnie z Design Thinking Institute oraz SWPS jest odpowiedzialny za wdrożenie 4 edycji programu edukacyjnego dla samorządów. Program ma na celu dostarczenie administracji samorządowej wiedzy i umiejętności do projektowania innowacyjnych instrumentów, usług lub programów wsparcia dla przedsiębiorców. W ramach projektu zespół przeprowadził 12 procesów projektowych, z których każdy prowadził do wypracowania instrumentu wsparcia dla […]

Testowanie użyteczności systemu FALA w Lęborku

Na zlecenie spółki InnoBaltica, w ramach inicjatywy Obywatel w Centrum Administracji (realizowanej we współpracy z MCM Institute) wykonaliśmy badania UX (User Experience), które pozwoliły sprawdzić jak z systemem FALA (narzędzie ułatwiające korzystanie z komunikacji publicznej) radzą sobie mieszkańcy Lęborka. Zbadaliśmy system FALA w różnych kontekstach użycia przez mieszkańców i różnych scenariuszach np. zarówno w czasie […]