![](https://evaluation.pl/wp-content/uploads/2021/03/A1A6398-267x400.jpg)
Bartosz Ledzion
Projektant usług i badacz Ekspert ds. wykorzystania AI w badaniach
Bartosz, współzałożyciel firmy EGO S.C., jest ekspertem w dziedzinie badań społecznych, service design, ekonomii behawioralnej. Ukończył kierunek User Experience Design (2018) oraz uczestniczył w szkoleniach Cambridge Business Analytics. Jako certyfikowany moderator Design Thinking, przeprowadził wiele projektów UX i service design dla sektorów publicznego i prywatnego, w tym programy akceleracyjne Electro Scale-Up, Gov-tech, Gov-Lab, Living Lab w Warszawie, GreenInn, FENG, oraz gry Learning Agenda, Knowledge Broker, Behaviour Architects. Bartosz ma również bogate doświadczenie w branży FMCG, prowadząc badania konsumenckie i UX dla firm takich jak Nestle Waters, Nestle Purina i Eurocash, z naciskiem na identyfikację wartości klienta i Customer Experience. Jego zainteresowania obejmują service design, rozwój produktów cyfrowych, ekonomię behawioralną, badania UX i CX.
Zainteresowania: Service design, Rozwój produktów cyfrowych, ekonomia behawioralna, badania UX i CX, Sztuczna Inteligencja (AI);