Warto być w tym „dżemie”. W projektowaniu najważniejszy jest użytkownik
18 i 19 listopada zorganizowaliśmy międzynarodowe wydarzenie związane z Service Design
Wydarzenie zorganizowaliśmy wspólnie z Uniwersytetem SWPS. Warszawskie spotkanie było częścią międzynarodowej akcji Big Jam Week http://globaljams.org . W 2012 roku zainicjował ją rząd Australii. Dziś łączy ona urzędników, innowatorów i projektantów z całego świata.
W 2021 roku jednocześnie jamowały drużyny m.in. z Kanady, Rosji, Kazachstanu, Stanów Zjednoczonych, Austrii, Niemiec, Meksyku i Polski. Uczestnicy podjęli 48-godzinne wyzwanie, którego celem była poprawa użyteczności i funkcjonalności rozwiązań dla sektora publicznego. Wszyscy otrzymali to samo zadanie. Jednak, jak je zinterpretowali i jakie rozwiązania stworzyli, zależało tylko od nich i ich pomysłowości. Pracowali metodą service design, czyli zbadali potrzeby i oczekiwania użytkowników, i na ich podstawie opracowali swoje projekty.